Interakce s uživateli
Přístupový portál může nabídnout celou řadu možností, jak efektivně komunikovat se zákazníky. Vyhodnocení hlasování je schopen vyhodnotit instantně. Uživatelsky definovatelné dotazníky přinášejí hromadnou zpětnou vazbu. Pro konkrétní prostory je možné vybrat specifické možnosti - lokální objednávky včetně plateb, výměnu multimediálních informací nebo dokonce připravit jednoduchou náhradu mobilní aplikace, která je uživatelům k dispozici ihned po příchodu na místo s pokrytím vaším Wi-Fi signálem.
Místo stánku s informacemi můžete spustit live chat, který centrálně pokryje potřeby všech vašich poboček. Vzhledem k tomu, že svého zákazníka poznáte ihned, jak se připojí na Wi-Fi síť, můžete ho oslovit a pomoci mu splnit jeho přání a potřeby.
Postavte si interaktivní Wi-Fi aplikace v Maxifi Hotspot a buďte napřed v komunikaci s vašimi zákazníky.